вівторок, 12 лютого 2019 р.

Виробничі потужності заводу "Єврокар" на Закарпатті


ПрАТ «Єврокар» 
один з найбільших виробників легкових автомобілів в Україні. 

УКРАЇНСЬКЕ АВТОВИРОБНИЦТВО ЗРОСЛО НА 57%. АЛЕ ЗА РАХУНОК СКЛАДАННЯ SKODA

      

ПрАТ «Єврокар» — офіційний виробник автомобілів марок VW Group в Україні, що входить до групи компаній «Атолл Холдінг».
       На сьогодні підприємство є єдиним в Україні,        
                                    де триває випуск легкових автомобілів.


У січні виробництво автотранспортних засобів в Україні виросло на 56,7%, якщо порівнювати з січнем 2018 року - до 893 од., втім ця динаміка сформована за рахунок складання легкових автомобілів Skoda заводом "Єврокар"Про це повідомила асоціація "Укравтопром", передає "Інтерфакс-Україна"."Єврокар" збільшив обсяги на 73% - до 828 авто, покращивши показник випуску авто проти грудня 2018 року у 4,2 раза.Водночас виробництво комерційних автомобілів упало більш ніж ушестеро - за місяць виготовлено лише п'ять машин (без урахування "АвтоКрАЗ", який припинив розкривати інформацію про виробництво з серпня 2016 року), зокрема чотири - "Черкаським автобусом" (у січні-2018 - два), один - Запорізьким автозаводом (30 од.)Виробництво автобусів практично не змінилося - випущено 60 автобусів проти 59 одтниць роком раніше.Лідером їх випуску залишився "Черкаський автобус" (40 од. у січні-2019 проти 12 у 2018 році), другим із показником 14 автобусів став Чернігівський автозавод (проти 20 роком раніше), по три автобуси випустили ЗАЗ і Часівоярський автобусний завод (проти 7 од. і 17 од. відповідно). Жодного автобуса не випустила корпорація "Богдан" (у січні-2018 - 3 од.).Порівняно з груднем 2018 року випуск автобусів у січні скоротився на 21%.

    Завод «Єврокар» розташований у селі Соломоново Ужгородського району Закарпатської області України за два кілометри від кордону з Угорщиною та Словаччиною поряд з індустріальним парком «Соломоново». Згідно з планами розвитку, Парк повинен стати основою першого в Західній Україні автомобільного кластеру. Очікується, що значна частина компонентів і комплектуючих, необхідних для SKD складання легкових авто, буде вироблятися резидентами індустріального парку.

1 коментар:

  1. Я ЗАРАЗ ФІНАНСОВО ПОВЕРНУТЬСЯ Кредиту, який я отримав від LFDS. Я хотів би донести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з паном Бенджаміном після того, як я втратив роботу та отримав відмову в кредиті мого банку та інших фінансова установа завдяки моєму кредиту. Я не міг платити збори за своїх дітей. Мене було поза рахунками, що збираються викинути з дому через неможливість платити свою оренду. Саме в цей період моїх дітей брали у мене прийомну допомогу. Тоді я вирішив шукати гроші в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, яких я вирвав у двох інтернет-кредитних компаніях. Поки я не прочитав про: кредит в Інтернеті (247officedept@gmail.com) десь в Інтернеті, все ще не переконав, через що я пережив, поки мій родич, який є духовенством, також не розповів мені про поточну схему позик у дуже низька процентна ставка в розмірі 1,9 %% та прекрасні умови погашення без штрафних санкцій за невиконання платежу. У мене немає іншого вибору, ніж зв’язатися з ними, що я зробив за допомогою тексту + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені назад. Цей день був найкращим і найкращим днем ​​мого життя, який ніколи не можна забути, коли я отримувати кредитне сповіщення в розмірі 400 000,00 доларів США за суму позики, на яку я звернувся. Я ефективно використала позику, щоб погасити свої борги та створити бізнес, і сьогодні я та мої діти так раді й виконуємо. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (247officedept@gmail.com) Телефон довідки WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати стільки тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою афери в Інтернеті. Дякую і Бог вас усіх благословив, я Олександр Артем із парку Горизонт до н.е., Україна.

    ВідповістиВидалити