Типи уроків по
класифікації В.А. Онищука
Типи
уроків:
Структура
уроку засвоєння нових знань:
1. Актуалізація
почуттєвого досвіду й опорних знань учнів.
2. Мотивація
навчальної діяльності школярів.
3. Повідомлення
теми, мети, завдань уроку.
4. Сприйняття
й первинне усвідомлення учнями нового матеріалу.
5. Осмислення
об'єктивних зв'язків і відносин у досліджуваному матеріалі й розкриття
внутрішньої сутності досліджуваних явищ.
6. Узагальнення
й систематизація знань.
7. Підведення
підсумків уроку.
8. Повідомлення
домашнього завдання.
Структура уроку
засвоєння навичок й умінь:
1. Актуалізація
опорних знань і практичного досвіду учнів.
2. Мотивація
навчальної діяльності школярів.
3. Повідомлення
теми, мети, завдань уроку.
4. Вивчення
нового матеріалу.
5. Первинне
застосування придбаних знань.
6. Застосування
учнями знань і дій у стандартних умовах з метою засвоєння навичок.
7. Творчий
перенос знань і навичок у нові або змінені умови з метою формування вмінь.
8. Підсумки
уроку.
9. Повідомлення
домашнього завдання.
Структура уроку
застосування знань, навичок, умінь:
1. Актуалізація
опорних знань і дій учнів, необхідних для творчого рішення поставлених
завдань.
2. Аналіз
завдання, розкриття способів рішення творчих його елементів
3. Підготовка
необхідного встаткування.
4. Самостійне
виконання практичної частини роботи.
5. Узагальнення
й систематизація знань і способів виконання дій.
6. Контроль
учителя, самоконтроль і взаємоконтроль.
7. Підведення
підсумків уроку.
8. Повідомлення
домашнього завдання.
Структура уроку
узагальнення й систематизації знань:
1. Мотивація
навчальної діяльності школярів.
2. Повідомлення
теми, мети, завдань уроку.
3. Узагальнення
окремих фактів, подій, явищ.
4. Повторення
й узагальнення понять і засвоєння відповідної їм системи знань.
5. Повторення
й систематизація основних теоретичних положень і провідних ідей науки.
6. Підсумки
уроку.
7. Домашнє
завдання.
Структура
уроку контролю й корекції знань, умінь і навичок:
1. Мотивація
навчальної діяльності учнів і повідомлення теми, мети й завдань уроку.
2. Перевірка
знань фактичного матеріалу.
3. Перевірка
знань учнями основних понять.
4. Перевірка
глибини осмислення знань і ступеня узагальнення їх.
5. Застосування
учнями знань у стандартних умовах.
6. Застосування
учнями знань у нестандартних умовах
7. Збір
завдань.
8. Підсумки
уроку.
Компоненти
уроку:
1. Цілі
уроку.
2. Зміст
навчального матеріалу.
3. Методи
навчання.
4. Навчальні
ситуації.
5. Тип
уроку.
6. Засоби
навчання.
7. Діяльність
учителя й учня на уроці.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар